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 les mises a jour

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spygui
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MessageSujet: les mises a jour   Jeu 13 Avr - 12:05

slt tlm
le 11 avril une mise a jour officiel la premiere
mise a jour automatique via steam


Changes/Additions
--------------------------------------------------------------------------------

Added the Friendly Fire Punishment options to the webadmin and in game server configuration menus for easier access
Added the Death Message Mode settings to the webadmin and in game configuration menus for easier access
Added the ability to see the all player's Steam ID in game. Type the command "ListPlayers" to get a list of all player's IDs
Bug fixes
--------------------------------------------------------------------------------

Fixed a bug where webadmin would stop responding and the server's ping would show as "?" in the server browser
Fixed a memory leak that affected both clients and servers. This memory leak would essentially cause two maps to be loaded into memory at the same time greatly increasing ram and CPU usage
Fixed a recoil related bug affecting both bolt action rifles and semi automatic rifles that would cause the shot to be far off of where the player aimed occasionally when playing online
Fixed a bug where TK banning was not working properly
Updated Linux server with improved stability
Fixed a typo in the server browser heading
Fixed an exploit where players could have no both no motion blur and no alternate "blackout" effect by using certain driver and setting combinations

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Changes/Additions A ajouté les options amicales de punition du feu au webadmin et dans la configuration de serveur de jeu les menus pour un accès plus facile ont ajouté les arrangements du mode message de la mort au webadmin et dans la configuration de jeu les menus pour un accès plus facile ont ajouté la capacité de voir du tout le l'identification de la vapeur joueur dans le jeu. Dactylographiez la commande "ListPlayers" d'obtenir une liste des difficultés de bogue des identifications de tout le joueur A fixé un bogue où le webadmin cesserait de répondre et le cinglement du serveur montrerait comme "?" dans le serveur le navigateur a fixé une fuite de mémoire qui a affecté des clients et des serveurs. Cette fuite de mémoire causerait essentiellement deux cartes d'être chargées en la mémoire en même temps augmentant considérablement la RAM et l'utilisation d'unité centrale de traitement a fixé un bogue relié par recul affectant l'action de boulon fusille et la semi-finale automatique fusille qui rendrait le projectile lointain au loin d'où le joueur a visé de temps en temps quand le jeu en ligne a fixé un bogue où interdire de TK ne fonctionnait pas correctement le serveur mis à jour de Linux avec la stabilité améliorée a fixé un typo dans le navigateur de serveur que se diriger a fixé une exploit où les joueurs ne pourraient avoir aucune aucune tache floue de mouvement et aucun effet alternatif d'"arrêt total" en employant certain conducteur et en plaçant des combinaisons

traduction fr sur http://babelfish.altavista.com/tr


hellas pas d editeur de map en vue il devrais arriver dans le courant du mois

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MessageSujet: Re: les mises a jour   Lun 19 Juin - 9:41

slt tout le monde

Tripwire nous anonce la sorti d un nouveau patch


-il y aurra 2 nouvelles armes (MP41 cote AXE et M44 cote allies),
- la map Arad modifiée et améliorée graphiquement,
- Optimisation de la memoire et des temps de chargements,
- Divers résolutions de bugs comme la vue de snipe grisée, les problèmes de connection avec steam, le système de pénétration des tanks et les balles à blanc


info http://redorchestra.fr/forum/viewtopic.php?t=1177

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MessageSujet: Re: les mises a jour   Jeu 22 Juin - 16:04

patch en approche
pour ce soir a 20 heure precise telechargement automatique via steam
patch tres important et tres attendu par le comunaute RED ORCHESTRA





RO Retail 1007 Full Changelog

**Additions**

- Added the M44 bolt action rifle which features a permanently attached bayonet.
- Added the MP41 submachine gun.
- Added localized French language files. Users selecting French as their language in the Steam UI will now get French in RO as well.
- Added the base code for flying and hover vehicles back into the engine so modders can use them.

**Changes**

- More robust and improved Steam error handling including letting the user re-login inside the game when their steam login has expired (prevents the user from having to exit the game and re-login using “File->Changeuser").
- Grenades can no longer destroy tanks.
- Slightly increased the distance you can fall before hurting your legs.
- Modified the BA64 armored car physics so that the vehicle will be more stable.
- Bloom now defaults to off when a user first runs the game
- Updated German Localization files including a German game manual
- The Team and Role selection screens no longer consider someone "on a team" unless they have already selected their team and role. This will prevent it "looking" like the teams are balanced when a new player is choosing a team, even when they aren't.
- Tweaked some armor and cannon shell penetration values. Increased frontal armor on the Tiger, decreased frontal armor on the SU76, and decreased armor for the T60. Increased the power of the Tiger's cannon.

**Optimizations**

- Reduced the file sizes for game content to improve loading times and reduce ram usage. Total file size reduction of about 80 megabytes.
- Vehicle and weapon animation packs were split up to reduce file sizes needed to be loaded for each map.

**Fixes**

- Fixed a bug where the 3d sniper scopes would gray out and the player would be unable to see anything through them.
- Fixed the software renderer not working which would give the user a “No Video” error if they selected the software renderer.
- Fixed a bug where tank shell penetration damage for internal components was not functioning correctly.
- Fixed a bug where projectile weapons would "fire blanks" when firing the weapon right after switching weapons.
- Fixed a bug where the panzerfaust hit effects and hit decal were not appearing online.
- Fixed artillery exploits on some maps
- Fixed headgear not lighting properly once it falls off the player's head.
- Fixed a bug where grenade fuses were decrementing at double speed before the grenade was thrown. This had the result of generally causing grenade fuses to be too short when the grenade was cooked at all.
- Fixed a bug where melee would not work for Russian submachine guns that were out of ammo.
- Fixed a bug where the wrong set of weapon animations would be played in third person
- Fixed the "No Recoil" bug/exploit where there would be no recoil if a player’s frame rate was really low.
- Fixed an exploit where you could reload your weapon while it was put away.

**Map Changes**

RO-Arad

- Fixed tree line bug that would cause players to warp online when walking through the treeline
- Optimizations to improve frame rate
- Added grass and additional detail (able to add more detail due to frame rate optimizations)
- Added breakable glass in enterable buildings

RO-BaksanValley

- Moved Russian spawn closer to objectives so they have a better chance of winning the map
- Added machine gun roles to both sides

RO-Barashka

- Changed win conditions on map from 4 to 3 objectives to prevent the stalemates on the map, both banks are still required to win.
- Changed the capture time for both bank objectives so they can be captured more easily.
- Lowered the available amount of artillery for both sides
- Fixed a bug with exiting vehicles on the frozen river where players would fall through the ice when exiting a vehicle

RO-Basovka

- Lowered the amount of available artillery for both sides

RO-Bondarevo

- Changed available tanks for both sides: Russian gets additional T34/76 tanks and Axis get additional PIVF2s to counter the Russian T34/76
- Russian sapper has been removed to counter BA satchel spamming
- Axis artillery effectiveness enhanced by shortening the time it takes to start the barrage.

RO-Hedgehog

- Fixed a terrain exploit

RO-Kaukasus

- Re added small ledge on courtyard wall to give the Axis side an extra entry point into the courtyard
- Lowered reinforcement counts: Allies 150 (was 200); Axis 180 (was 200)

RO-Konigsplatz

- Changed mine volumes on map border to prevent players from getting killed when walking close to the edges of map.
- Fixed an objective bug where the map could become unwinnable under rare circumstances

RO-KrasnyiOktyabr

- Adjusted fluid surfaces from ‘spiking’ when multiple players passed through them

RO-Odessa

- Fixed some terrain exploits

RO-Rakowice

- Destroyable objectives will become inactive when middle three objectives are capped to prevent confusion
- Added mine volume to prevent spawn blocking at Axis middle spawn
- Removed double artillery call on one of the radio’s in Control Tower

RO-StalingradKessel

- Limited the available number of the Axis Assault class to 5

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MessageSujet: Re: les mises a jour   Mar 5 Aoû - 15:31

nouvelle mise a jour infos sur redorchestra.fr




Posté le: wil @ Mar 05 Aoû 2008 12:21:39


L'équipe de Darkest Hour nous annonce un patch pour le mois d'août avec l'implémentation du système des parachutes.

Comme vu dans le trailer, les joueurs apparaitront dans un avion, et pourront sauter par la porte. Alors le parachute s'ouvrira automatiquement.

Ce système rajoutera encore plus de réalisme à ce mod qui l'est déjà beaucoup.

Une première nouvelle map utilisera ce système dans le prochain patch, Chateau Bellenau.


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MessageSujet: Re: les mises a jour   

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